Pomoc

Jestem już klientem IQ, jak mogę otrzymać dostęp do panelu klienta?

Niektórzy klienci mogą posiadać usługi w IQ.PL ale nie posiadać panelu klienta. Aby w takim wypadku otrzymać dostęp do panelu klienta należy skontaktować się z biurem obsługi klienta pod adresem e-mail: bok@iq.pl . Aby pracownik BOK mógł wydać login do panelu klienta kontakt musi nastąpić z adreu e-mail podanego podczas rejestracji usługi. 

 

Po otrzymaniu loginu można skorzystać z opcji "nie pamiętam hasła" dostępnej na stronie:

https://panelklienta.iq.pl/strefa-klienta/nowe-haslo/

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je nam!

Obowiązek informacyjny

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady korzystania z serwisu internetowego oraz informuje o sposobach ochrony prywatności danych osobowych użytkowników serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.iq.pl, zwanego dalej Serwisem