Pomoc

Jak zresetować hasło do Panelu Klienta?

Jeśli zapomnieli Państwo hasło do swojego  Panelu Klienta, istnieje możliwość jego zresetowania. W tym celu należy przejść na stronę  Reset hasła.

Zresetowanie wymaga podania w formularzu loginu(2) i adresu e-mail właściciela konta(2), które to dane potwierdzamy poprzez przycisk "Zatwierdź"(3).

Jeśli dane są prawidłowy, to zostanie wyświetlona poniższa informacja.

Po wykonaniu powyższych działań na wskazany w Panelu Klienta adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem służącym do wykonania resetu hasła. Jego kliknięcie przekieruje na stronę, gdzie będą mogli Państwo ustawić nowe hasło, zgodne z naszą  Polityką haseł.

Jeśli nowe hasło jest zgodne z naszymi wymogami, zostanie wyświetlone poniższe potwierdzenie.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je nam!

Obowiązek informacyjny

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady korzystania z serwisu internetowego oraz informuje o sposobach ochrony prywatności danych osobowych użytkowników serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.iq.pl, zwanego dalej Serwisem