Pomoc

Jak mogę przenieść usługę do innego panelu klienta?

Istnieje możliwość przeniesienia usług pomiędzy panelami klientów. Przeniesienie usługi inicjuje jej obecny właściciel.

Aby przenieść usługę należy:

1. Zalogować się do panelu klienta i w menu Strefa Klienta wybrać pozycję: "Przenoszenie usług".

 

 

2. Uzupełnić formularz:

    1. wybrać rodzaj usługi
    2. na rozwijanej liście wskazać login serwera lub nazwę domeny do przeniesienia
    3. wpisać login do panelu klienta, do którego usługa ma zostać przeniesiona
    4. sprawdzić czy wprowadzone dane są prawidłowe i zatwierdzić przeniesienie

3. Jeżeli przeniesienie zostało poprawnie zainicjowane, w tabeli w polu: Przeniesienia z Twojego Panelu Klienta pojawi się informacja i możliwość anulowania zainicjowanego przeniesienia.

4. Po zainicjowaniu przez dotychczasowego właściciela usługi przeniesienia, w docelowym panelu klienta po zalogowaniu , w menu Strefa Klienta > Przenoszenie usług , w tabeli: Przeniesienia do Twojego Panelu Klienta pojawi się informacją z opcjami zatwierdzenia lub odrzucenia przeniesienia.

 

5. Jeżeli przeniesienie zostanie zaakceptowane w docelowym panelu klienta - usługa zniknie z panelu dotychczasowego właściciela i będzie widoczna na liście usług nowego właściciela.

UWAGA! Przeniesienie domen między panelami klientów nie skutkuje zmianą danych we whois. Aby zmienić dane Abonenta domeny we whois należy przystąpić do procedury cesji.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je nam!

Obowiązek informacyjny

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady korzystania z serwisu internetowego oraz informuje o sposobach ochrony prywatności danych osobowych użytkowników serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.iq.pl, zwanego dalej Serwisem