Pomoc

Autoresponder - automatyczne odpowiedzi na przychodzące wiadomosci

 

Aby ustawić automatyczne odpowiadanie na przychodzące wiadomości zaloguj się do panelu administracyjnego znajdującego się pod adresem https://panel.iq.pl i postępuj zgodnie ze wskazówkami:

1. Wejdź w zakładkę Poczta -> Konta i konfiguracja
2. Wybierz login konta dla którego chcesz ustawić automatyczne odpowiedzi i kliknij w odpowiedni przycisk "konfiguruj".

3. Odszukaj opcję "Automatyczna odpowiedź (Autoresponder)" a następnie kliknij przycisk "Włącz"

4. Wpisz treść wiadomości jaką będą otrzymywać osoby, które napiszą do Ciebie.

5. Następnie ustaw Okres aktywności  czyli czas od kiedy do kiedy autoresponder ma być aktywny.
6. Zatwierdź zmianę klikając w przycisk "włącz".

 

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je nam!

Obowiązek informacyjny

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady korzystania z serwisu internetowego oraz informuje o sposobach ochrony prywatności danych osobowych użytkowników serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.iq.pl, zwanego dalej Serwisem.