Pomoc

Zmiana hasła do konta pocztowego

W celu wykonania zmiany hasła należy zalogować się do  Panelu Administracyjnego przy pomocy danych dostępowych do serwera bądź skrzynki pocztowej, a następnie przejść do zakładki Poczta.

W przypadku serwera, wybierając opcje "Konta i konfiguracja(1), następnie "konfiguruj"(2), zostaniemy przeniesieni do ustawień danego konta pocztowego. Zmiana hasła dostępna jest pod przyciskiem "Zmień hasło"(3).

Natomiast, logując się danymi do konta pocztowego, proszę wybrać zakładkę "Konfiguracja konta"(1), gdzie będzie widoczna opcja "Zmień hasło"(2).

Postępując zgodnie z powyższymi krokami, zostaną Państwo przekierowani do Panelu umożliwiającego dokonanie zmiany hasła.

W pierwszym wolnym polu(4) wpisujemy nowe hasło, które musi być zgodne z naszą aktualną  Polityką haseł, powtarzamy je(5), a następnie poprzez przycisk "zmień"(6) potwierdzamy zmianę.

Jeśli wszystko zostało wykonane według instrukcji, wyświetli się poniższy komunikat, informujący, iż zmiana hasła została wykonana.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je nam!

Obowiązek informacyjny

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady korzystania z serwisu internetowego oraz informuje o sposobach ochrony prywatności danych osobowych użytkowników serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.iq.pl, zwanego dalej Serwisem.