Konfiguracja programów pocztowych.
Uwaga! Jeżeli, przy próbie wysłania wiadomości pojawia się komunikat zawierający np. nr błędu: 554, wówczas oznacza to, iż przy konfiguracji programu pocztowego nie została zaznaczona opcja, serwer wymaga uwierzytelniania.
2. Program antywirusowy zablokował możliwość odbierania i wysyłania wiadomości z konta pocztowego. Wówczas należy dokonać zmian w konfiguracji takiego programu.
3. Wygaśnięcie domeny bądź usługi serwera.
4. Przekroczenie pojemności skrzynki pocztowej.
5. Literówka w adresie odbiorcy wiadomości. Często e-mail nie może być dostarczony, ponieważ wkradł się błąd w zapisie adresu.
6. Jeżeli, nie można wysłać lub odebrać e-maila z poziomu zewnętrznego klienta poczty, zalecamy weryfikację, czy niedostępność również występuje z poziomu poczty webowej. Jeśli wysyłka bądź odbieranie wiadomości jest poprawna, należy weryfikować źródło problemu w zewnętrznej aplikacji pocztowej oraz jej konfiguracji.
7. Jeśli występuje niedostępność związana z samym wysyłaniem wiadomości, lecz odbiór działa w sposób prawidłowy, prosimy o przesłanie autoryzowanego zgłoszenia wraz z informacją dotyczącą adresu IP, z którego następuje próba wysyłki, celem jego weryfikacji.
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady korzystania z serwisu internetowego oraz informuje o sposobach ochrony prywatności danych osobowych użytkowników serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.iq.pl, zwanego dalej Serwisem.